Måndag

Ligger just nu på bilmattan och underhåller sonen som vägrar bli trött. Känns som om dagen har varit lång så jag skulle gärna hoppa i säng snart, men visst inte han:S

Idag har ja först haft pappa på fika och sedan brorsan på lunch. Efter det for ja till byggmax och fixade spackel plus diverse verktyg till och pappersremsor. Sen gjorde jag ett tappert försök att börja spackla i Albins rum, med Albin... Inte lyckat! Jag fick för mig att om ja tog me gåstolen och ett par skor till han så skulle ha roa sig ett tag... Trodde ja ja! Skorna vägrade han ha på sig och i gåstolen tänkte han inte alls sitta nu när man kan krypa. Summa av det hela blev en halv färdig vägg och en irriterad mamma och en ilsken son. Imorgon ska mamma min vara barnvakt fr kl ett så då hoppas jag komma lite längre:)

Funderar på om man ska åka på ÖF imorgon eller om det bara får bli torsdag. Aja det visar sig hur pigga vi är på fm:)

Hej så länge!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback