Onsdag

Denna dagen har bara bestått av gnäll och åter gnäll. Lillemannen vaknade på det viset oooch somnade även så. Fattar inte vad felet har varit! Har tyckt han varit varm och röd mosig hela dagen men ingen feber han haft när jag kollat... Kanske tänderna som spökar?? känns som om så fort det är nått nu så skyller man på tänderna, haha. Aja bra att ha nått som syndabock:)

På fm var jag faktiskt i huset och spackla. Jag målade även taket i Albins rum en gång. Är riktigt stolt över mig själv att inga skarvar och skruv hål syntes:) Fööör fy fan för att spackla och sedan slipa taket!! Nackspärr javisst!
Efter lunch åkte Robin dit och han fick sällskap av Oscar me. Så nu är det helt färdig skivat och gipsat i alla sovrum, badrummen och i hallen vid sovrummen. Kul! Mindre kul att spackla allt men det går:)

Klockan fyra inatt åker Robin till Åre me några kompisar. De ska åka skoter och skidor till på söndag. Nej jag är inte alls avis! Men han är så värd att åka på det här så som han har slitit med huset. Skönt för han att koppla bort allt för en stund.
Får se vad jag hittar på för något dessa dagar... Imorgon kommer iaf Mikaela hit och på fredag kommer Malin. Men lördag söndag är fortfarande ett frågetecken. Om mamma eller nån annan kan ha Albin så är jag ju vid huset förstås:)

Nä nu ska jag sova! Nacken spänner och magen värker. Hoppas Iprenen gör sitt snart!

Kraam på er


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback