Öppnis

Hemma efter en super mysig förmiddag på öppnis i stenhagen. Albin, Nora och Emir har lekt jätte bra tillsammans. Visst det blir några nyp ibland men mest av kärlek tror ja:) Så kul att det bara skiljer en vecka mellan alla tre! Emir och Albin låg ju tom på BB tillsammans:)

Lilla Kian fyllde även ett år idag så han bjöd på super smarrig tårta. Fick höra idag att lokalen som öppnis är i kan man hyra för en hundring om man vill ha kalas eller så. Jätte bra att veta ju! Jag har börjat fundera på Albins ett års dag och det är ju inte ett alternativ att vara i denna lägenhet... Och huset är lite väl optimistiskt att tänka att vi kan vara i;) Iof kan man ju skjuta på kalaset och ha det senare i vår när vi flyttat in. Tål att tänkas på:)

Nu ska jag få i mig lite lunch innan lillemannen vaknar. Han tok decka i bilen och öppnade inte ens ögonen när jag bar han till sängen. Sötisen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback