Deprimerande!

Det regnar och blåser typ orkan ute och 4 grader på det... Burr! Vi har 16,7 grader inne och inget varmvatten även på det. Dagar som denna längtar jag tillbaka till lägenheten! Blir ibland så j*vla less på att inget funkar som det ska...

Albin sover just nu fm och jag sitter med färg i min gräsliga utväxt. Lisa kommer även ut hit om en stund. Så det var väll dagens plus iaf!:) Funderar på att åka över till mamma och pappa sen och värma mig lite. Igår kväll åkte vi dit och duschade varmt och det var sååå skönt! Bjuda på grillat blev vi oxå och det var himmelskt kan jag tala om!

Igår på dan hade jag och Albin besök av en bunt med ett åringar och dess mammor. Mycket trevligt! Så kul att se att de faktiskt leker tillsammans nu:) Sötisarna! Gårdagens samtalsämne var även dagis (oväntat va? Haha). Man är inte ensam om ångest över det där! Men nu har jag bestämt att bara ha en positiv inställning till det hela. Vi tackade även ja till den platsen vi blev erbjuden så i augusti/september blir alltså min lilla skrutt ett dagisbarn och jag börjar jobba 75% (okey ett litet hjälp!!).


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det kommer gå hur bra som helst med dagis! Dom små får en helt annan stimulans och lär sig kommunicera på ett helt annat sätt som är superhäftigt att vara med om! :) så länge du är positiv så känner Albin det också och känner detsamma! Wilda älskar dagis och bryr sig inte ett skvatt när vi lämnar henne och har det bra hela dagarna! :)

Jag tror det kommer gå toppen för er också :) dessutom har ni ju en hel sommar kvar att mysa tillsammans!! :)

2012-06-02 @ 18:26:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback