Liiista!

Länge sen ja gjorde en lista nu. Kul tidsfördriv tycker jag:) Tråkigt att läsa kanske men låt då bli...


VEM

Vem är i rummet med dig?
Inte nån.
Vem fick du senaste sms av? Lollo, som jag kom på nu att jag inte svarat på. Fy skäms!
Vem tänker du på nu? Lollo, eftersom jag tänkte på sms:et
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma. Haha. Jag och mamma. Dygnet runt. Året runt.
Vems hus var du senast i? Räknas vårat Hus? Annars så var det svärföräldrarnas igår:)
Vem önskar du var med dig nu? En vän att snacka lite skit me. Jag har en del på lager som jag vill spy ut, haha
Vem är din favoritsläkting?
Syskon är det släkting? Nä det är ju ännu närmare. Isf säger jag min moster Mia<3


VAR

Var är din mobiltelefon?På köksbordet brevid mig.
Var handlar du mest? På IcaMaxi i stenhagen. Jag älskar den butiken!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Bas T-shirt från vila. De är bäst!
Var åkte du senast bil? Till öppnis på fm:)


VAD

Vad åt du senast?
2 st polarkaka med messmör, Favoriten!
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina jeans
Vad har du på fötterna? Inget, Hud,  Oranga naglar...
Vad är din favorit färg? Jag svara jämt olika på den frågan, tror jag inte har nån favorit igentligen... Svart, Rosa, vit är det just nu iaf:)
Vilken film såg du senast? Eragon igår på Tv. (När man borde ha kollat på sverige matchen...)
Vad hör du just nu? Surr från datorn och fågelkvitter genom ytterdörrn


HAR

DU NÅGONSINSovit i någon annans säng?
Ja det har ju hänt
Hånglat på en bio? Oj. Har jag det? Jag minns inte. Men det har jag kanske, iaf pussar.
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het?
Nä det har jag inte
Sovit naken? Jaa på sommaren
Kört över hastighetengränsen? Vem har inte det?
Målat om ditt rum? Aldrig målat om. Målat våran hall har jag ju gjort:)
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. Och jag gjorde det inte vidare snyggt. Inte något jag är stolt över.
Stulit pengar från en kompis? Nej det skulle jag aldrig göra.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja fy ja. Glömmer aldrig den gången heller!
Varit i slagsmål? Nix
Smugit ur ditt hus? Haha. Ja när man var i ungdomens glada dagar;)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Majoriteten av mina kärlekar har varit obesvarade, så ja.
Hånglat med en främling? Definitivt.
Älskar eller saknar någon nu? Ja det är klart jag gör! Hela tiden, dygnet runt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback