Torsdag

Nu äntligen har man fått krupit ner i sängen. Jag fastnade framför filmen på nian. Ibland är det skönt att se kärleksdrama med lyckliga slut så man får gråta en skvätt. Fast de är förutsägbara:)

Idag har varit en riktigt bra dag! (alla mina dagar verkar vara bra och underbara här i bloggen va?... Haha. Tycker ja bara skriver det iaf. Men jag har lika många dåliga som bra. Jag förskönar inte mitt liv, som syrran sa, jag bara inte orkar skriva när det är tråkigt och botten:) så är det! Då fick jag det sagt oxå haha.). Iallafall så har dagen varit jätte mysig! På fm vankades det sommaravslutning på öppna förskolan och där blev vi kvar en bra bit in på em oxå:) Vädret var toppen så vi kunde sitta ute hela dan. Albin sprang runt non-stop och busade å lekte. Han älskar verkligen att vara ute den ungen! och bra är väll det:)
Lite vemodigt var det att åka därifrån sen och veta att det var sista gången... I höst väntar ju jobb och dagis så besök på ÖF hinns nog inte me. Som en fröken där sa -det är väll bara börja på nästa det. Och klappade mig på magen. Haha.

När vi kom hem så var det bara bära den djupt sovandes ungen till sängen och jag bänkade mig i solen med buffé tidningen & Robins slitz tidning. Där satt jag i nästan 2 timmar, Taack kära son!

Imorgon bra förhoppningsvis även den en bra dag! Då ska vi träffa Caroline och Wiggo i Stadsparken och leka lite å mata lite änder. Hoppas vädret är med oss (fast jag har haft ihjäl 2 spindlar nu på kvällen...). Nu får gärna denna sommar komma på riktigt! Nästa vecka är det ju för sjutton midsommar ju!

Nu krampar armar och fingrar. Nu är det go natt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback