2 barn

Igår mellan halv 10-halv tre hade jag två 1:åringar här hemma helt själv:) Lilla Rana var här och lekte. Mikaela är ensamstående och har svårt att få barnvakt så jag ställde upp. Gick jätte bra! Jag fick assistans utav svärmor efter lunch oxå:) När Mikaela hämtat Rana så åkte jag till huset och provade lägga golv... De sägs att ett click-golv ska man kunna lägga själv, jag säger bullshit! Billiga skit golv kanske? Aja idag efter 3 ska jag och svärmor fortsätta lägga, det går kanske bättre när man fått upp ångan.

Igår kväll hade vi lite grillfest med Robins och mina föräldrar borta i huset. Jätte mysigt! När jag stod ute och grillade och njöt i kvällssolen så kom jag och tänka på hur fantastiskt länge vi har på huset. Kvällssol på hela framsidan ända till solnedgången. Bara lite flera granar som ska ner så är det perfekt! Snart, snart kommer vi alltid kunna ha sånna härliga grillkvällar i huset<3

Nä nu är det uppstigning tycker lillemannen här bredvid! Han har sovit i våran säng de tre senaste nätterna?? Han vaknar cirkus vid 1-2 tiden och är jätte ledsen och det enda som hjälper är att sova tätt in till mig... Sen att han sov till 8 idag me!! Hur skönt är inte det:) Tror inte han ställt om till sommartid ännu... Det gör inte mig nått;)

Godmorgon säger vi!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback