Ännu en dag med sol!

Är det inte härligt så säg!!:)

Idag har vi mest varit hemma och lekt. Jag har varit en sväng till huset och tagit emot våran vinkyl och några små grejer från ballingslöv. Sen var ja in en kortis till stan me för att hämta Robins fldelsedagspresent. Hoppas han blit nöjd:) Efter att Robin slutat jobba var vi in på banken på möte oxå. Längtar tills vi kan lägga om lånen nu!! Snart så:)

Nu sitter jag och väntar på att Mikaela ska komma med Cias "pojkvän". Japps det ska bli valpar igen... Hoppas det går vägen denna gång bara!! Lite blandade känslor är det med en till kull...

Dagen imorgon har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. På fm skulle jag ta emot våran köksfläkt iaf sen vette fasen. På kvällen sen blir det middag och utgång me jobbtjejerna, ska bli så himla kul!!! Albin ska dessutom sova hos mina föräldrar så sovmorgon kommer det ju oxå bli. Sköönt det!:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback