Barnvagns djungeln

Den senaste veckan har jag googlat och åter igen googlat på jag vet inte huuur många olika barnvagnar. Vi har ju en sulky men den är jag inte helt nöjd me. Benglig att köra och opraktisk att fälla ihop... Sen vill jag att Albin ska sitta bakåtvänd oxå och då sjönk utbudet på vagnar drastiskt.

Vi har ju våran fina, stoora, tuunga men ack så praktiska Emmaljunga vagn oxå. Den är jag jätte nöjd me, här ute på landet. Lyfta i och ur bilen och köra i stan är den inte lika rolig att ha att göra me...

Men jag tror jag hittat THE ONE nu! Men det får icke bli en ny tror jag, ett fåtal på blocket som är fina men såklart inga i Uppsala:(
Nu gäller det bara att få me sambon på vagn köp me, hehe.
Men så är det ju så att ett vagn köp inte prioriteras just nu, finns många hål att stoppa i men Åå vad jag vill ha! Skulle få tillbaka en rejäl hacka på skatten så det lär väll bli att man får vänta till dess iaf:)

Btw, första året jag får tillbaka på skatten oxå! Annars har jag fått betala mellan 40-200 kr... Stoora summor visst haha. Nu me lånen så lär det bli ändring på det:)

Nää nu är det iPhone förbud! Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Jag har också tänkt att köpa en ny vagn när skattepengarna kommer :) Tommy är dock inte så förtjust i den iden! Hihi

2012-03-30 @ 07:43:13
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback