dagen

Denna dag bjöd ju på helt fantastiskt väder även den. Och det har vi utnyttjat!:) Idag tog vi oss till 4-H gården på fm för att träffa Caroline och Viggo. Vi strosade runt och kikade på djuren och sedan blev det en liten prommis och sedan lunch inne på gränbyC. Tror klockan var strax efter 3 när vi satte oss i bilen och jag hann endast köra ut från parkeringsfikan så sov Albin. Haha! Och han sov till halv 5 i 5 sen... Så länge var det lääänge sen han sov. Trött efter dagen och alla intryck tror jag:) Det var en hel mysig dag som vi gärna gör om med fina vännerna!

Nu här innan läggningen tog jag och Albin ett långt bad tillsammans. Ungen gillar verkligen vatten! Han badar gärna jämt om han fick bestämma. Nästa veckas fyrishov besök blir sääkert uppskattat! Vid läggningen fick han ligga i min famn och somna. Vi har ju vant honom av med det nu men ibland är det så mysigt. Han kurar ihop sig intill bröstet och pillar lite i ens hår och drar snuttefilten över ögonen sina. Jag sitter på sängen och vaggar och nynnar lite. Jag älskar den stunden! Ja inte om det vore så varje kväll kanske... för tungt i armen blir det. Men ibland är det så himla mysigt! All kärlek till dig min goa lilla unge♥




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback