Födelsedag nummer 2

Idag är ingen vanlig dag för det är väldens bästa pappa/sambos födelsedag, Hurra hurra hurra!!

Jag och Albin gick upp 6 i morse efter en stökig natt. Pappan sover fortfarande efter födelsedagsfesten i Sthlm igår. Både jag och Albin är snart redo för att sova en liten sväng igen. Sen ska bi sjunga och gratta pappan:) Vi har varit och slagit in paketen i källaren nu på morgonen. Bära upp det i lägenheten gör jag inte då det väger 25 kg... Vi får rita en skattkarta:)

Albin har dragit på sig en förkylning igen... Igår kväll hade han nog lite feber och natten har varit stökig bara för att han hostat och snorat. Hoppas det blir bättre tills imorgon då det blir stoor-kalas för bägge mina killar:)

Nej nu ska vi soova lite!:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback