För ett år sen...



Ja då såg man ut sådär! 3 dagars övertid, less, smäll fet och svullen. Guu vad jag längtade efter att värkarna skulle börja då. Och det skulle ta yttligare 4 dagar innan dem började... Kan jag säga annat än den veckan jag tvingades gå över var den längsta i mitt liv!!

Men nu när man tänker tillbaka så var väntan inte alls lika jobbig som jag vet att jag tyckte då, haha. Att jag inte njöt mera av sov morgonerna som fick ist...;)

Vi har typ precis kommit hem från ett 1-års kalas. Jätte trevligt var det! Mindre kul kanske att ha en övertrött och socker stinn son... Jag som trodde han skulle somna direkt i bilen men icke! Just nu är det fullt ös kan jag meddela...

Idag tog Albin sina första steg!! Jag var uppe hos mamma på fm och fikade. När vi stod och pratade strax innan vi skulle gå hem så släpper han helt plötsligt mitt byxben och tar några steg. Mamma och jag bara stod och gapade och sedan studsade vi upp och ner och skrek, haha. Mäkta stolt han såg ut då! Sen idag har han gjort flera tappra försök. Så kul!! I förrgår/igår började han våga stå utan att hålla i sig och idag ta några steg. Snabba ryck:) Söta lilla du!♥
Man blir ju så stolt!!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Du var ju superfin där!

Va roligt med de första stegen :) Nu går de nog undan, sen går han!!

2012-03-11 @ 18:05:40
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback