Go morgon

Jag vaknade för 20 minuter sen till en strålande glad unge. Vi myste lite och nu leker han själv i sitt rum medans jag ligger och drar mig. Bra start på dagen!

Kom på nu att idag för ett år sedan vaknade jag med ett ryck och var panik kissnödig. Sprang upp och då släpper slemproppen, inte trevligt var det! Och efter det tog det 18 timmar innan värkarna började och ytligare 16 timmar sen innan världens bästa unge var ute. Helt fantastiskt att man klarade av allt det!
Ännu fantastiskt är det ju att man vill göra om det, haha. Smärtan från förlossningen har inte bleknat heelt ännu men känner att det är inte är mått jag inte skulle klara av ändå:)

Lite sugen blir man ju när folk i sin omgivning är gravida. Haha! Men vi ska njuta liite till av att bara ha Albin:) för det är inte så bara. Älskade lilla unge<3

Idag har vi inga planer alls. Tänker ta dagen som den kommer faktiskt:) Skönt!

Neeej men juste kom på att jag ska ju klippa mig idag. Gahaa! Klockan 11 oxå! Det hade jag förträngt... Hur ska jag gör då? Hur vill jag ha det? Hjälp!
Jag är ju en hejare att alltid låta henne klippa av allt men nu tänker jag faktiskt vara lång hårig!

Nu låter det oroväckande tyst ute i vardagsrummet... Bör nog kika vad sonen gör...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback