Glasögon

Idag har det fläktat friskt på bankkontot... Det blev en del shopping hehe. Mest till Albin som var i störst behov av kläder och skor. Jag fick nöja mig med ett par GLASÖGON... Hjälp säger jag bara! Jag får hem dem om nån vecka så det visar sig hur jag trivs i det. Men alltså så var det så som jag trodde, jag ser dåligt:( Men faktiskt så ska det bli riktigt skönt att kuna läsa texten på tv utan att kisa!

Jag fick me mig svärmor ner på stan idag. Hon passade Albin under synundersökningen och sedan bjöd hon på lunch på pannini. Jätte mysigt!
Det blev lite tajt om tid där på slutet så jag hann inte riktigt kika på nå kläder till mig själv. Får bli en tur nästa vecka oxå tror ja;)

Imorgon och på söndag ska jag jobba minsann, på hundutställningen på Österbybruk som Uppsala hund klubb anordnar. Så om ni är där och vinner så är det jag som delar ut priserna, 8-17;)

Nä nu ska jag krypa i säng. Klockan ringer 5.30 imorgon... Fy!

Natti natt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback