Härliga Maj

Och äntligen var den första sommar månaden här!!! (ja jag räknar den som det!) Och vilken bra start den fick! SOOOL! Och det har jag tagit till vara på. Många vagns promenader och mycket ute lek har vi haft. Albin älskar verkligen att vara ute! Måste fixa lite så han har bättre att leka ute bara... En gungställning har vi fått men den har vi inte hämtat ännu men en sandlåde måste fixas! Just nu gräver han i gruset och det går sådär:(

Vad jag älskar att bo i hus alltså!! Det är så himla skönt att ha sitt eget och allt är så mkt lättre. T.ex Nu kan jag ha vagnen inne och stoppa ner Albin i den och bara gå ut, bara det är helt underbart! Inget mera böka ut vagnen ur källaren eller lyfta ur den ur bilen innan man kan hämta Albin. Jag kan tvätta när jag vill! Behöver inte bry mig om att hundarna stör någon och jag kan springa ut naken utan att nån ser mig (ja om jag nu får för mig det). Och jag älskar våra ytor!! Ni fattar, det är GULD att bo i hus:)
Mycket fix är det kvar men vad gör det. Vi tar lite allt eftersom. Ikväll kopplade Robin in alla spottarna i fönstrena och guu vad mysigt det blev.

Annars idag har vi inte gjort mkt. Fikade med pappa på fm och åkte sedan å handlade lite grann. Albin sov länge i vagnen och jag satt och läste i solen en stund. Häärligt att vara mammaledig;)

På valborg fick Albin en heliumballong:) soom han älskar den! Han går runt med den hela tiden. Roligast tycker han att det är när man knyter loss den från vikten och han får plocka ner den från taket. Tråkigt bara att han är så tung att lyfta, haha. Gulleungen!








Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback