Pain!

Efter en as bökig natt med lillemannen vaknar jag med nackspärr from hell... Kul! Nej!

Kan typ inte röra mig. Den mest ömma punken sitter strax över högra skuldran och strålar upp i nacken. Jag har försökt att smörja med liniment men det gör ont bara jag försöker lyfta armarna.

Albin sover just nu och jag ligger och sträcker ut mig på soffan. Lyfta honom är en pärs och jag skrek nästan rakt ut när jag lyfte i han i sängen. Usch!

Idag kommer Anna, Sara, Louise och lilla Walfrid hit på fika. Ska bli mkt trevligt! Sara har jag inte träffat på en himla massa år så det ska bli super kul:)
Kul att de kommer och livar upp min självömkandag!

Innan läggningen nu på fm fick lill Picasso göra sig ännu ett mästerverk:) Han gillar det här med att rita!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback