Piss väder

Riktigt tråk väder har det varit idag! Regn hela dagen lång. Så denna dagen har bestått av hemma pyssel och en behövlig mat handling.

När det finns så mkt att göra i huset hela tiden så blir man lite orkeslös på att göra nått faktiskt... Väldigt skönt att bara bo just nu! Farligt, jag vet, att göra så men det är riktigt skönt kan jag tala om:) Idag har jag iaf piffat till hallen lite, monterat handtag och nyckelhål på nästan alla dörrar och sorterat en massa grejer in i garderober. Börjar bli riktigt less på denna oreda vi lever i just nu! Jag hittar ingenting!
Igår röjde vi ur kontor/data rummet så vi kan börja med det. Som det är nu ligger papper på huset, lånet och diverse andra papper huller om buller, lite papper och pärmar i den flyttlådan och lite i en annan. Man blir tokig! Nu när Robin blivit egen företagare så krävs lite bättre koll så i helgen ska vi ta tag i kontoret!

Imorgon får vi kanske hit svärmor på fika men annars ska jag nog fortsätta i dagen anda. Inomhus pyssel! Längtar tills alla lister är satta, men det ger jag mig inte själv på. Skit svår att få till alla vinklar hit och dit.

Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Annsofi

såå himla fint gumman.. Så nyfiken att se det live.Du är så duktigt som fixar och donar hela tiden.. Vi saknar er. Kramar Nellie och Annsofi

2012-05-10 @ 07:28:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback