Sådär ja...

Nu sover lilla monstret, äntligen! Vi fick en kass start på dagen båda två idag tyvärr men efter lite sömn för lillemannen och egen tid för mamman så ska vi nog vara på rätt spår igen:)

Jag sitter just nu med färg i håret. Den gamla vanliga så inga stora förändringar här inte;) Börjar bli riktigt less på detta färgande nu! Ingen färg sitter kvar i mitt hår!! Jo längderna är jätte fina men utväxten kommer så fort:( Som om inte färgen fastnar där... Funderar starkt på avfärgning och sedan bli ljusare brun med slingor i. Men avfärgning har man ju gjort själv några gånger och slut resultatet blir aldrig bra. Jag har fasiken inte råd att gå till frissan att göra det heller! Suck!

Idag blir vi bara hemma. Skönt att det är molnigt så man kan vara inne me gott samvete oxå;) Vid fyra ska jag lämna Albin till mamma. Han ska få sova där inatt så jag och Robin kan gå ut och partaja tillsammans. Det hör inte till vanligheterna att vi gör det tillsammans now days så det ska bli jätte skoj:) Först ska vi på Katalin och lyssna på lite rockabilly som Robin hade biljetter till sen får vi se vad vi hittar på. Kul ska det bli iaf!!

Nä nu ska färgen ur!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Mari

Var har du köpt gardinerna i sovrummet?

Gillar!! =)

2012-05-04 @ 18:14:25
URL: http://meandmyboys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback