Finaste!

Hur sött är inte det här;
Jag och Albin gjorde välling i köket och sedan gick vi som vanligt in till kontoret för att säga Godnatt till pappa. I vanliga fall vinkar Albin till Robin som godnatt men nu sträckte han sig efter han från min famn. Robin ställde sig upp för att kramas och då trycker Albin ihop mig med honom för att vi ska pussas. Sedan borrar han in sig i mellan oss och kramar oss båda. Så stod vi länge och bara mös. När vi gjorde oss fria så gjorde han om det igen. Goa lilla unge!

Vad jag älskar min lilla familj!

Undrar om han förstår att det har varit mkt på sistone, att vi varit stressade och mått dåligt över olika saker så att vi verkligen behövde stanna upp och rå om varandra en stund. Jag tror de faktiskt!

Mitt hjärta svämmade över iaf! Jag är så lyckligt lottad att jag har en sån fin familj<3


Kommentarer
Postat av: Linda

<3 <3 <3
Ses i helgen, antar jag?? :)
Elias väntar på att få träffa sin kusin, farbror och faster :)
Kram

2012-09-14 @ 10:53:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback