Fy fan

Jag tar tillbaka det där att det är bra att jobba helg ibland... Jag hatar det!!

Visst helgen har rullat på bra och jag har jobbat med riktigt härliga tjejer! Men när man kommer hem så möts man av kaos... Skitigt, allt står framme, matrester på bordet, oduschad unge+ oborstade tänder på heela helgen. Måttet blev rågat när jag kom hem idag och tax-jäveln hade kissat i våran säng, på min sidan me!! Och att Robin inte brytt sig om att fixat nått, allt låg på en hög på golvet. Fy fan! Så det var bara att börja tvätta...

Just nu är han som jag lever ihop med inte värd vatten kan jag tala om!

Punka på bilen fick jag i fredags oxå!! Fii faaan!

Så där ja nu har jag spytt ur mig och nu tänker jag gå och ta ett bad som avkoppling. Och sedan stryka ett sträck över allt och inte vara så sur, för nu har jag ledig kväll och tänker tillbringa den med han jag älskar (och han jag hatar).


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback