Helgen

Helgen har varit jätte skoj! I fredags efter jobbet så stor handlade jag och sedan lagade vi gooo middag. Brorsan kom även över och käkade och tog en öl. Sen mös vi i soffan till en film som vi laddade ner via Viaplay, funkade sådär:/ Är less att vi inte kan ha annat än mobilt bredband här ute... Funkar ju fint överlag men ej när man ska ladda ner!
 
I lördags hängde jag lite hos min mor på dan och fixade lite smått hemma. Mot kvällen så skjutsade vi över Albin till mamma igen och sedan for vi till Linnea och Oskar på middag. Tacos, Mmmm! Robin, Jag, Oskar och Linnea hade blivit bjudna på tvillingarna Affe och Moas 50-års fest:) Back to the 80´s! Så efter middagen drog vi till Åkerlänna. Var jätte kul och alla hade verkligen gått al-in för att "spöka" ut sig. Sånt gillar jag!
Mitt hår tog by the way 45 min att krusa!!!!
(Just nu får jag inte iphonen att connecta till datan så jag snor två bilder från Linneas blogg)
 
På söndagen var man lite små seg... Skönt att sova en hel natt non-stop iaf! Men så fort jag vaknade blev jag rastlös av att inte ha Albin hemma så jag åkte över till mamma och käkade frukost:) Jag fick en stooor kram av lill älsklingen<3
På söndag kväll sen kom hela min familj över till oss och käkade hemma gjord pizza. Bra avslut på helgen! (förutom att jag blev sjuk då...)
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback