Hemma hos oss!

(detta skulle ha publicerats igår kväll...)
 
Vad glad jag är idag att jag flängde runt som en galning igår och städade och svabbade. Man blir så mkt gladare att komma hem till ett rent och fint hem efter en hel dags jobb:)
 
Eftersom det är rent och fint så vågar jag slänga upp lite bilder;) Jag har fått lite efterfrågningar på hur det ser ut hos oss. Allt är ju fortfarande inte helt färdigt och möblemanget är obefintligt lite varstans i huset... Men det kommer! Hallen har vi fått som gott färdig. Lite små fix bara som fattas, t.ex större dörrmatta och lite annan förvaring. Jag ångrar mig redan lite att vi valde svart golv där bara. Snyggt är det men opraktiskt!! Förhoppningsvis när tomten är ordning gjord me så kanske man inte drar in lika mkt skit...
 
Så såhär ser våran hall ut då:)
 



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback