Jobbhelg väntar...

Nu är jag precis hemkommen efter dagislämning. Det fick lika bra att lämna idag som i början på veckan. Så skönt! Det är några från kommunen där och röjer på gården, jätte kul tyckte alla barnen. fröknarna hade ett himla sjå att få in dem haha. Albin, Clara och Lovisa stod och höll handen och tittade på motorsågen, så sött!

Känns lite konstigt att lämna Albin och sen ska jag fördriva tiden tills jag börjar jobba kväll. Lite lyxigt att ha han på dagis när jag ändå är hemma... Fast jag måste ju åka innan nån annan kommit hem och kan ta över Albin så. Idag skulle min mamma hämta Albin då Robin jobbar över IGEN... Familjetid vad är det? Därför är det bra att jag jobbar helg me för då får Robin och Albin egentid tillsammans lör+sön. Det behöver dom!

Fast har jag lust att jobba helg, Nää! Ikväll jobbar jag till 21 sen imorgon 7-21 och på sön 7-15. Jag får alltså inte se min familj förrens sön em:,( Det negativa med mitt jobb... Hatar dubbel passen!! Men helg OB gör mkt på lönen så det är bara till att jobba på! Pengar vill man ju ha;)

Fyy vad ruggigt det är ute idag! Jag är iskall! Snart åker tjocka jackan fram och vantar! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en bok jag lånat av mamma. Raggisarna är på!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, gulligt & hålla handen :)

2012-09-21 @ 12:03:59
URL: http://memmaan.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback