Sjukstuga

Igår vaknade jag me världens halsont och kraxig på rösten. Hela dagen var jag helt slut i kroppen me. I morse var det likadant när jag vaknade efter en orolig natt så jag ringde och sjukanmälde mig till jobbet (kul tredje dagen på jobbet lixom...). Albin fick vara hemma idag oxå. Han känns inte heller helt hundra... Jätte hängig och gnällig och nu har han sovit sen 10 i morse oxå. Var nog skönt för han me att vara hemma idag. Imorgon är jag ledig på schemat oxå så vi har en extra dag att bli pigga på.

Jag har just städat Albins rum i väntan på att han ska vakna, (han ligger och trynar i våran säng). Albin älskar att leka med duplo just nu men det tråkigaste är att alla bitar ligger lite varstans... Klev dessutom på en härom natten utanför toalett dörren! Man kunde ju önska att han lärde sig städa och plocka undan snart...

Kaos!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback