Nionde januari

Ligger i sängen med en jävulsk mag(mens?)värk! Inte skönt! Det var som att trycka på en knapp när jag kom ur duschen... Hittar inte avknappen nu bara:/

Eftermiddagen och kvällen har spenderats på jobbet idag. En mkt bra kväll dessutom har det vart. Bara fast personal och det hör ju inte till vanligheterna just nu... Förtillfället är jag jobbets skratt-objekt oxå. Inte då att jag skrattar utan jag är den som folk skrattar åt... Jag har hela tiden trott och sagt att jag jobbar 75%... samtidigt gnällt att jag är aldrig ledig å hur kan jag ha så många pass. Det fick jag förklarat i måndags, jag jobbar nämligen 85%... Och innan jag fick veta det hade jag fått Camilla att tro att hon gjorde fel timmar (hon HAR 75%). Virrpanna! Jag fick till och med vår gruppledare att leta upp mitt anställningsbevis för att jag var bergsäker på att jag skrivit på på en 75% tjänst, men icke. Aja 10% hit och dit tänker ni men de är mkt när man jobbar som vi gör! Ska ja gå ner eller fortsätta streta på nu är frågan? Det funkar ju faktiskt men jag skulle bra gärna vilja ge Albin mindre tid på dagis och mera hemma. Vi får se!

Där fick ni veta de me... Är fortfarande bara så förvirrad på det där! Jag är fortfarande nästan hundra på att jag å chefen kom överens om 75 när vi skrev anställningen. Jag sökte 80 men hon sa 75. Skrev hon fel och jag inte såg det? Aja ingen idé å grubbla!

Nu ska jag sova!!

Ledig helg har jag me, LOVELY! Bara en kväll och en dag på jobbet sen ska jag mysa me familjen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback