Rastlös

En dag ledig och jag kryper på väggarna... Bara 5 kvar;) nä imorgon och på lördag har vi roliga saker inplanerade så utanför huset kommer vi iaf. Idag har vi bara varit hemma och grejat. Saker som man skjutit upp länge har blivit gjorda och huset blivit städat. Fick även hit min snälla bror som hjälpte mig att ploga uppfarten. Jag började handskotta men det gör jag aldrig om! Räckte med utanför dörren och gången upp till huset. Nä en liten snöslunga skulle man ha! Eller en fyrhjuling:) och en snöskoter bara för att det är roligt:)

Idag vart man ägare till en lastbil med släp då...;) eftersom jag står me i Robins firma så är det väll min me, hehe. Närå men det går bra nu, jätte kul! Är så glad för hans skull även att det här betyder mera jobb, förhoppningsvis blir det nån mera anställd oxå. Håller tummarna att han får de stora jobbet han räknat på!

Sitter just nu bredvid min son som verkar ha gått tillbaka till bebis stadiet. Kastar mat och äter med händerna. Kladdigt är bara förnamnet! Leka med maten har han börjat gjort me. Lär ta tag i detta snart... Man blir så trött när man bara går hemma en hel dag. Längtar redan tills klockan blir mera så man får krypa i sängs! Dock ska det bli jätte tråkigt att sova själv:(

Nä nu är det mot badkaret!


"Lika pappa med hörselkåpor på" =)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback