Helgen

Ligger utslagen i soffan och är döö mätt! Albin ligger brevid och myser. Klappar mig på magen och pussar mig på kinden. Mys unge!❤

Idag har vi varit hos min brorsa på 25 års kalas. Fest hade han på riktiga dan för 2 helger sen men idag var det lite lugnare för resten av familjen;) Vi åt smörgåstårta som ja, pappa och Lasse hjälptes åt att göra igår kväll. Fy satan vad god den blev!! Är fortfarande i matkoma 5 timmar senare... Tonfisk och ägg fyllning is the best!

Igår var vi på dop i ramsta kyrka för Albins minsta kusin Elias. Jätte fint dop! Nöjdare och gladare unge får man leta efter. Gick bananas i dopfunten me;) plaska me vatten är kul, haha. På fikat efteråt var det fullt ös på alla barn. Nästan alla barn var i samma ålder så de hade verkligen jätte kul ihop. På kvällen sen for Robin in till stan på överraskningsfest för Mackan och ja och Albin åkte till mina föräldrar på middag. Och gjorde smörgåstårtan:)

Nu väntar en full jobb vecka... Jobb 6/7 dagar. Kuul, och lördagen är dessutom dubbel pass. Skjut mig!! Kul att man gick den lediga dagen inbokad med skojigheter iaf:) har man nått ljus i tunneln;)

Nä nu är det läggning av sonen. Tidig morgon blir det imorgon, huuva!




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback