friday

Sitter o tar en kaffe o lyssnar till barnens lek. Som ännu inte spårat;) Det är så himla kul nu när de verkligen leker ❤ Albin får förstås psyk-bryt på Joel  x antal gånger om dagen när han förstör men oftast har de jätte kul ihop. Joel o bebis i magen kommer ju vara ännu närmre i ålder oxå så de tror ja kommer ha riktigt skoj ihop. 
De dagar som albin är hemma/ledig från dagis blir det intensivt men samtidigt mkt roligare dagar. Joel har kul ihop med brorsan om jag behöver inte roa på samma sätt;)

På fm när Robin var hemma så drog jag in till stenhagen för storhandling. Skönt att ha det gjort, men huvva det är inte kul. Stannade på rusta oxå o köpte lite smått. Skönt att åka iväg själv utan barnen. Det blir ju inte så mkt tittande på annat när de är med. Snabbt in snabbt ut gäller då;)

Robin är en sväng till Enköping för att lämna in gamla lastbilen på service för färdskrivaren. Jag var taxi dit i förr går me då nya skulle lämnas å hämtas för samma service. Idag skulle pappa min hjälpa han. Funderar på om man ska hitta på nå sen när han kommer hem. Albin vill Leos lekland men det vette sjutton. En fredag em??? Känns som om de kan va mkt där då... Iof är de ju sportlov så.folk är väll där ändå. Får se vad pappan säger sen.

Trött kille efter kyrkis igår❤ ville inte gärna vakna för att åka å hämta brorsan på dagis:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback