måndag, ny vecka

Veckan började verkligen bra!
 Sov en hel natt (ja förutom en kisspaus som alltid) men barnen sov hela natten. Albin kom inte ens in till oss. Lagom tjat morgon och inge tjaffs att åka till dagis. Där av var vi i tid för en gångs skull till dagis. Barnmorskebesök. Ny graviditetsvecka. Joel sov lång vila så jag hann massor här hemma. 
En väldigt bra dag helt enkelt:)

Efter dagislämningen så åkte jag hem till mamma o lämnade Joel för att åka till barnmorskan. Allt såg bara bra ut:) Nu ligger den lilla rätt vänd i magen, äntligen. Jag har känt de de senaste dagarna men det var skönt att Malin me sa det. Hoppas han ligger still nu:) Malin trodde de då hon tyckte de kändes trångt i magen nu. Mitt järnvärde låg fortsatt bra till så en tablett varannan dag blir det fortsatt me, skönt de! SF måttet låg på 32 cm så jag följer min egen kurva, mitt emellan mitten och övre alltså.

Tjockis bilder, Vecka 34 



Nu börjar man bli riktigt rund alltså! Svälla gör jag oxå. Fast ännu kan jag ha förlovningsringen. Fast det stramar i fingrarna i mellan åt...
76 stadiga kilo vägde jag i dag oxå, så plus 13 kg nu då. Undrar hur mkt till ja hunnit gå upp till förlossningen;) 81 och 83 kg de förra gångerna har de blivit.

Fy så trött jag blev nu! Tänkte att jag skulle ha målat ett tredje varv på mitt bord ja håller på o renoverar efter läggningen av barnen. Men ja orkade inte! 
Robin kommer nog hem när som helst nu oxå från sävsjö. Så väntar nog in honom o sedan knatar ja nog i säng!
Det är en da' imorrn' å' 

Älsklingar❤





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback