sjukstuga

Vi har klarat oss länge från sjukdomar nu, ja sen innan jul. Men nu är det våran tur:( Joel har haft feber sen i måndags kväll fast det verkar bättre idag, nu är han tjock med snor och hostar ist... Albin fick feber igår kväll/natt och det har han fortfarande. De är ganska pigga ändå med febernedsättande men när de börjar gå ur märker man det tydligt. Mkt gråt och gnäll är det! Inatt har bägge sovit skit kast me.. Joel har gnällt i sömnen och vaknade till mellan 4-5 men sen somnade han om till.8. Albin kom in till oss vid 1 (när jag själv precis kunde somna själv då bebis i magen bökar som mest 11, 12 på kvällarna:/) och var stekhet. 39,5 i feber och sen har han legat hos oss o sparkat hela natten. Jag försökte få han å sova i sin säng men det gick inte... Kände mig taskig oxå då han mådde skit så han fick ligga kvar. Så idag blir de en låång dag!

"löning" var det igår och då skulle jag få första havandeskapspenningen. Jag hade tänkt fel så de blev ju inte för en hel månad jag fick utbetalt för... Snarare 2,5 vecka bara, så det var ju kul nu när mars månad är här o vi har två födelsedagar i familjen. Aja allt löser sig, det gör de alltid men less blev ja iaf! Hatar allt som har med försäkringskassan att göra, räkna dagar hit och räkna dagar dit. Blä!

Nu ska jag ta en välbehövlig stor kopp kaffe och sedan ge mig på tvättberget som ska vikas in i alla garderober. En sak som är bra iaf att vara isolerad hemma, man får mkt gjort:) Idag kanske äntligen de röda gardinerna i köket åker ned oxå. Vore ju på tiden;)


Medans lillebror sov igår passade vi på att bygga upp bondgården och tågresa:)

Graviditetsvecka 36 nu!!:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback