vitt vitt

Vad ljust köket blev när de mörka röda gardinerna försvann och de vita kom upp:)) Gillar vitt ja!:D


Jag är så nöjd att vi inte har nå överskåp. Jag skurade ovanpå hyllan, vitrinskåpet och kyl+frysen när ja var igång o klättrade. Fy vad skitit! Tänk om de var överskåp i hela köket, huvva;)

Nä nu ska vi köra kvälls racet här innan pappan åker iväg o jobbar natten!

Åå, en tjej jag känner fick sitt första barn i måndags. Hon har haft en jätte bra graviditet och förlossningen gick jätte bra men ändå dog flickan direkt när hon kom ut. Usch vad ledsen jag blev när jag fick reda på det idag, speciellt nu när det är nära förlossningen för mig själv. Tänker på henne o hennes sambo hela Tiden❤ Det är verkligen så himla mkt som kan gå fel men som tur är går det ju oftast bra.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback