utelek

Nu är verkligen våren här😍 älskar det! Vi har varit ute och lekt varje dag nu i snart en vecka. I söndags grillade vi även korv. Finns ju inget bättre än att äta ute, allt smakar gott då. Till och med korv som jag annars är tok less på😉

Måndag och tisdag har Robin varit hemma så då har det donats lite hemma. I förra veckan var han och köpte en effektivare panna som han började koppla in i helgen. Det var inte "bara" att koppla in den som han sa så nu är vi utan värme och varm vatten. Lagom kul! Hoppas verkligen han får snurr på det där till helgen. Solpanelerna laddar en aning nu när de är fint väder men de räcker inte långt...
Idag blir de till att åka hem till mina föräldrar och duscha😊

När Robin är ledig är det omöjligt att få Albin till dagis. Så han vart ledig måndag och tisdag. Igår hade vi hörselkontroll efter lunch iaf så ledig hade han nog fått vara igår iaf. Hörseltestet gick jätte bra. Blev överraskad att han gick med på att göra det. Han är ju motvillig till allt just nu. Efteråt fikade vi lite där i caféterian, jätte mysigt bara han o jag.

Idag ville han själv till dagis så det gick väldigt smidigt. Och de skulle även på utflykt till skogen då vi kom så det blev ju en super bra dag för honom. Jag åkte och fikade med mina föräldrar och brorsan. Joel deckade i bilen hem sen och sov mellan 10.30-14. Snacka om trött! Ändå startade dagen inte ovanligt tidigt heller. Jag hann bara en sorts kaka till kalaset på söndag och sova en sväng ja me. Jag sov galet dåligt inatt så sovstund var verkligen välbehövlig. Jag drömde jätte konstiga saker oxå. Jag drömde även om förlossningen och hur den kunde se ut. Läskigt nära är det ju nu!

I helgen har vi ju en liten kille som fyller 4 år😃 känns jätte konstigt att han fyller just 4 år! Tiden går verkligen undan! Känns ju inte så länge sen han bara var en bebis😊
På söndag blir det släktkalas och på måndag ett litet barnkalas. På lördag ska vi även på ett annat kalas med så de blir verkligen mkt kalasande! Robin fyller ju även på tisdag nästa vecka.



 



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback