Mega trött

Nu är jag heelt slut efter dagen och all fix inför den. Kalaset blev jätte lyckat! Massa släkt och vänner samlade och Albin fick så mkt fina presenter. Ja Robin me förstås:) Visar bilder imorgon då jag endast fota med systemkameran.

Nu ligger ja och mitt stora hjärta i soffan och myser. Jag känner att jag somnar snart medans R är helt inne i nån krigsfilm på Tv.

Albin vaknade kvart i 6 i morse. Det verkar vara hans nya grej, tyvärr. I över 2 veckas tid så har dagarna startat då... Man är ju lagom pigg vid den tiden på dygnet. Sen att han har varit jätte täppt och hostig de 3 senaste nätterna gör sömnen inte bättre. Imorgon ska vi bara vara hemma och dega å leka me alla nya saker:)
Den som vill får komma och göra oss sällskap;)

Nä nu kryper jag i säng!!

Mina fina tårtor från kalaset idag *stolt*

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1053075/images/2012/pic_194527185.jpg" class="image">


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback