förändring

Underbar dag idag! Äntligen lite sol och värme ☀ 19 grader i skuggan visade termometern här vid lunch😎 dock har jag inte hunnit varit ute och njutit av de.. Joel och Linus var inte så synkade idag. Och efter sen att Albin kom hem o vi lekte ute en stund så blåste de jätte mycket och de blev målnigt. Aja men glad blir man ändå!😃

Just nu puttrar biffstroganoffen på spisen och vi väntar på att pappan ska komma hem. Efter maten ska vi åka och kika på utemöbler till altanen😃 jag har hittat jätte fina men så gjorde jag stora felet att ringa o fråga Robin om råd😁 och då var det minsann inte bara å köpa. Han ville se och prov sitta! 

Igår hade jag äntligen min tatueringstid😃😃 blev så sjukt jävla nöjd alltså! Jag fick lite kalla fötter precis när han skulle börja tatuera men sen tänkte äsch va fan, kör ba! Och det blev ju jätte bra:) trodde faktiskt de skulle göra ondare på underarmen men det var helt ok. Visst de gjorde ont men det gick så fort. 40 min tog de ungefär:) plus att han ritade lite. Svärmor passade Joel o Linus medans och det jätte bra de:)



Imorgon ska vi träffa Lovisa och leka lite:) kanske utflykt om vädret är bra. Jag har dock gått och blivit förkyld under natten, hoppas de inte blir värre!

Nä blire middag!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback