fy faan

Måste skriva ett riktigt gnälligt inlägg känner ja, behöver spy ur mig allt (bokstavligen talat)

Vi är magsjuka!!😭
Fy faan alltså. Det är det värsta jag vet alltså! Joel började att kräkas natten mellan ons-tors. I våran säng.. Lagom kul att sanera och bädda rent kl 2 på natten. Sen spydde han ett par gånger till fram till fm på torsdagen. Sen har han varit riktigt dålig i magen från dess. Vill inte äta nått. Vatten och lite välling har ja fått i han sen i torsdags. Tanig var han innan och nu ser han ut som ett skelett😔 de blir så urholkade snabbt ju. 

Linus började kräkas på fredagkvällen. Han spydde två gånger sen har han oxå varit dålig i magen. Äter inget bara dricker. Inatt drack han en flaska välling o så även i morse. Och det har inte kommit upp ännu✊

Natten mellan fre-lör så började Albin kräkas. Han vaknade vid 23 och kräktes ner sängen. Sen vaknade han vid 2 tiden igen och hann som tur var till toa. Då hade även Robin kommit hem från sandningen. När han står med Albin vid toan så början han me spy. Alltså jag kunde inte annat än att bara stå o garva åt eländet. Såg så himla kul ut när både Albin och Robin står hukade över samma toalett och spyr. Sen blev natten lugn. Jag vaknade med as ont i magen och fick springa på toa. Och så var de hela lördagen. Men hellre de än att spy! 
Alla har haft skit ont i magen hela tiden. Riktigt kniper och kör runt.

Idag har de mest varit Joel som varit dålig i magen. Men nyss så spydde Albin igen. Han var hungrig i morse och åt en rostad macka och ett glas mjölk. Kanske blev för kraftigt?? Nu är Robin och handlar nyponsoppa och blåbärssoppa och mera klorin. Hela huset luktar badhus, jag skurar och skurar. Ni ska se mina händer efter allt tvättande och skurande, så torra!

Nä nu är de slut gnällt!

Men fy vad äckligt detta är!




 Sjuklingarna 😣

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback