tidig morgon

Äntligen äntligen kan ja leka med mobilen igen😄😄 så himla rastlös, typ lite panik och irriterad jag blir/varit när ja har varit utan i typ 1 månad. Helt galet och nyttigt oxå! Man håller på med den mera än vad man tror alltså! 

Jag har haft min gamla iPhone som batterier har hållit 2 Tim på i bästa fall och noll mottagning på. Min Xperia damp urfickan och skärmen sprack😤 den funkar och ja får meddelande på den men touchen funkar inte😒 irriterande är att jag inte sparat den senaste 1,5 månaden på minneskortet så de kommer ja inre åt. Massa bilder och härliga videoklipp på barnen. Den period de hände så grymt mot med Linus i utveckling så jag har filmat honom jätte mot. Men ja får skylla mig själv!

Min fina karl kom hem med nyaste Xperian igår så nu är ja hel igen, haha. Velade lite mellan iPhone el Xperia men valde lika igen. Gillar Xperian grymt mkt!

Nu börjar barnen droppa in här i soffan. Jag och Joel gick upp 5.20 i morse😴 men vi har suttit och myst och haft lite egentid ihop. Jätte mysigt! Man får passa på att gosa med han när man väl får och sitter stilla. 

Linus har börjat ställa sig upp mot saker nu. På tiden kanske😄😉 han har varit så nöjd att hasa runt på rumpan och inte brytt sig om att lära sig nå mera. Nu har han dock insett att på 80 cm nivån finns det sjukt mycket man kan ta och pilla på. Så igår var mitt mission att barnsäkra, igen. Nu är de kalt igen! Haha. Inte för att ja har så mkt små prylar. Men det ser så tomt ut när typ soffbordet är rent från allt.

Annars om dagarna hänger vi mest hemma jag och all tre grabbar. Vi har åkt på sjukdom efter sjukdom nu ett tag så nu har vi hållit oss borta från fsk i snart två veckor. Denna vecka är de ju ändå sportlov med. Nästa vecka får vi se om de börjar igen. Känns igentligen som att vi borde hålla oss hemma hela feb. Vi får se. Nu har barnen varit någorlunda friska i en vecka iaf😊 

Helgen som var var sjukt kul. På fredagen var pappa här på middag. Jätte mysigt! Fyra rätters middag blev de. Pappa gjorde iordning duva som en typ förrätt. Jätte gott var de!
På lördagen hade Johan och en tjej kompis födelsedagsfest på hotell Linné. Hanterar, middag, lekar, fika och party. Super kul! Ont i fötterna hade jag av allt dansande. Jag fick tom upp Robin en sväng😄  Barnen sov hos mina föräldrar så en barnfri natt fick vi med. Första sen Linus kom👍

Nä nu ska jag styra lite frukost här. Inga bilder blir de för det har ja iinga på nya telen!

Kram!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback