En liten uppdatering

Nu kom vintern liksom, fy tusan va kallt det är ute. Fortfarande 2 minus grader. Men det var 3,5 minus när vi gick upp vid 6 tiden och 16,8 grader inne. Nä de är inte roligt alltså!

Nu sitter ja o njuter med dagens första kopp kaffe framför brasan. Jag börjar få upp värmen i kroppen nu!
Om en liten stund rullar en vän in med sina barn. Pannkaksfest ska de bli;) Bra fredag kommer de bli!

Igår kväll hade jag heminredningsvisning här hemma. Goa Anna kom och visade så sjukt fina saker från Zelected by home. Jag har gått större delen av morgonen nu och vill göra om typ hela mitt hem, haha. Jag har ledsnat på allt de vita nu och vill få in mera svart, mörkt i hemmet. Lite små handling blev det igår iaf🙈 Jag fyller ju faktiskt år snart;) 

Annars rullar våra dagar på med dagis, fikadater och öf-besök. 
För Joel går det verkligen jätte bra på dagis nu. Han stövlar in och säger hejdå och blir inte alls ledsen längre. Så skönt! Han blev en liten dagis kille tillslut han me😆

Linus har gått o blivit hela 6 månader. Herregud alltså! Han är så medveten om allt nu. Är han i gåstolen hänger han efter en i hasorna😄 han blir ledsen när han inte har koll på en, blir arg om man går in i sovrummet med han -sova är skit tråkigt!, rullar till mage har han äntligen lärt sig haha och sitter själv gör han korta stunder. Tappar han saker så märker man att han tittar efter vad den tog vägen och saknar saker. 
Stor blir han oxå! Stadig kille eller tjockis;) hehe. 9,1 vägde han i förra veckan. Joel vägde 9,5 vid 1 år lixom, haha. Albin 9,7 vid 8 månader^^


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback