Fjällen imorgon!!!

Har precis kommit hem från jobbet. Vilken underbar dag det blev! Vi körde ut några tanter o åt lunch ute med dom. Såå himla härligt!! Man blir så pigg o glad när solen skiner. Marin o ja fick ringa giftcentralen för en av våra dementa tanter fick för sig att äta snödropparna i rabatten, känns som om man jobbar me barn ibland:) haha. Inte blev man lurad idag heller, haha som tur var. Jag är så lättlurad. Men jag har varit på min vakt hela tiden, men dagen är ju inte över ännu...

Nu väntar jag på att Robin ska sluta jobba så vi kan åka till gränbyC o shoppa lite:) Robin behöver en ny jacka o sen ska vi fylla på sprit lagret lite:). För IMORGON ÅKER VI TILL FJÄLLEN!!! Då kan man ju lixom inte åka utan jacka. Det skulle bli fint väder i helgen me så det kommer bli en kanon weekend!!! Längtar tills att få åka lite skider. Får se om ja vågar prova bräda igen.... Förra året när ja prova så kom ja ju inte ens upp i liften, haha. Pontus fick dra upp mig i barnbacken. Men herregud va ont det gjorde när man ramlade!! Jag hade nog blåmärken överallt, haha.
imorgon bitti blir det till att gå upp tidigt, suck. Vi ska köra över hundarna till Robins mamma först innan Johan ska köra oss in till stan. Åtta skulle vi mötas allihopa vid max.

Nu ska jag göra det värsta som finns, PACKA! Hatar det. Man vet ju aldrig va man ska ha me sig. Men bättre att ha för mycket än för lite med sig... så resonerar ja:)

Igår så bakade jag semlor, smaskens...



Idag flyttar Lollo o Nisse till väderkvarnsgatan! Så himla roligt för dom. Grattis till er!!


Förra året i fjällen:)
  
 


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA, jaa det vart lite konstigt där tror jag och nu har jag suttit och svurit som en galning för att fixa det, ser fortfarande konstigt ut, men lita bra att lägga ner innan man slår sönder datorn! :D hoppas du får en underbar helg i fjällen med din käresta! <3<3<3 Puss på dig gumman!

2009-04-02 @ 11:46:30
URL: http://svealollo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback