Fredag

Usch det är nått som känns fel i kroppen. Det är inte som det ska vara. Känner mig inte glad. Allt som jag gör blir bara fel hela tiden... Nej usch ryck upp dig nu Elin!!!

Igår var en jätte mysig dag! Lisa o jag åkte upp till stugan efter lunch och tänkte att vi skulle sola. Men neeeej. Molnen kom och det började blåsa. Satt på bryggan o lästa iaf tills alla de andra kom som skulle vara me o fiska kräftor. Tror vi la i 40 burar. Var så äckligt att beta på fisken så det fick Lisa o Malin göra:) Robin vägrade han me, haha. Medans vi väntade på att ta upp burarna så grillade vi hamburgare. Synd bara att det började spö regna. Men lite mysigt är det me regn och åska tycker jag:) Vi tände brasa o ljus i farmors stuga och satt och spelade kort. Vid åtta tiden så fick jag och Lisa den briljanta idén att vi skulle bada i regnet. Fy vad jag frös när vi gick ut i bikini. Men va varmt det kändes som att det var i vattnet. Var jätte skönt! Mysigt att bada när det regnar, dock lite farligt kanske när det åskar men men. Vi lever ju nu:) Den andra familjen som vi fiskar med kom vid halv tio sedan för att hjälpa till att upp kräftorna. Robin o jag fick nog mest i våran båt. Men fy vad blöta och kalla vi var sen när allt var klart, brrr. Skyndade mig hem o hoppade in i en varm dusch. Somnade som en stock sen i sängen:)

Gårdagen i bilder

Vems fötter hmmm...

Tror Lisa oxå undrar vems... hmm

LASSES var det ju, haha (nej usch vad dåliga fotokommentarer haha)

Sötnosen var me och höll Lasse under uppsikt i vattnet.

Cia tyckte inte om att åka båt!!!

Loke solar sig på berget, sköööönt!

Kvällens resultat... en del av det

Nej nu ska jag sätta fart o göra något. Sen halv tre ska jag jobba. Så den här fredags kvällen blir lugn för min del. Imorgon jobbar jag även dag så ikväll efter jobbet är det bara åka hem o gå o lägga sig. Imorgon kväll blir det kräftskiva med familjen:)

Ciao!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback