God morgon!

Tisdag idag nu då:) Veckan rör sig sakta framåt. Inatt och igår natt så har jag drömt samma dröm. Jag vaknar typ helt förskräckt och nästan tror att det är sant det jag drömt. Jag drömmer så konstiga saker ibland... nu är jag inne i en period där det är nått varje natt. Iaf så har jag drömt om att jag ska dra ut mina visdoms tänder hos tandläkaren... utan bedövning. Fy och jag som hatar att gå till tandläkaren. Rena skräcken ju! Men konstigt att jag drömmer det för jag har ju inga visdomständer.... Underligt! Jaja drömmar är konstiga ibland.

Idag blir det lite plugg och promenad iaf. Mikaela var ledig idag me så vi får se om vi hittar på nått. Hon ville ut i skogen och plocka svamp så fårse hur det blir:)

Säger bara fy för hästar!!! Har aldrig tyckt om dem och efter det här som hänt tycker jag mindre om dem. Dumma djur!!!! Sparka någon i eran egen storlek istället!!


En sån här får vi sen Marin. Så vi kan glänsa riktigt;) Hahaa

Kommentarer
Postat av: erika

nej vad har hänt? inte har dom väl sparkat på loke eller cia:O

2009-08-25 @ 10:15:30
URL: http://improveme.se/erikaflinkman
Postat av: Marin

Ja gud så nygga vi kommer att bli!!!

2009-08-27 @ 15:28:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback