Vilken helg...

Vet inte vad jag ska tycka om den här helgen. Har både varit rolig och jobbig! I lördags så åkte jag och Lisa till farmor för att gå på Lagga marknad. Det var jätte mysigt förutom om att det regnade och att jag fastnade på den där ler åkern som man var tvungen att parkera på. FY FAN va bilen såg ut efter det. Blev en ordentlig tvätt sen när jag kom hem. Hade tänkt att ja skulle ha åkt ner på stan på dan och kika på lite bilar men det blidde inte så. Åkte hem till kakan på kvällsingen ist och drack lite sprit... varför blir det alltid sprit när man är hos henne. Fy det blev ju inte bra det där. Mådde piss! Kommer ihåg att vi åkte ner på stan och att jag träffade skogsfriskarna i bussen. Sen är det typ svart! Tror jag gick och tog en öl med Emil någonstans och sen minns jag att Robin och jag satt i en taxi hem. Spydde som en gris ska jag säga er. Var inte igår man hade en sådan där fylla. USCH nästa får dröja ett tag... Söp ju bort både mitt kontokort och körkort. Smidigt Elin!!! Aldrig mera sprit!!!
Idag har varit en tung dag eftersom jag skulle på utställning i vallentuna med Mikaela. Halv 7 skulle vi ses på ikea parkeringen. Var ju inte riktigt körduglig om man säger så så min snälla bror körde in mig dit. Jag ville mest bara gå och dö då, haha. Hinkade lite vatten så mådde jag faktiskt hyffsat. Dagen blev jätte rolig. Fint väder och mycket hundar. Cia kom 3:a i sin klass, är mycket nöjd över det! Mikaela vann med Chiwi såklart och fick vara med och tävla i best in show. Lollo och Nisse kom även förbi och tittade på oss:) trevligt! Men jag var helt slut sen när vi satte oss i bilen sen vid 4. Skulle kunnat ha somnat på engång! Robin kom och hämtade mig i svartbäcken. sen lagde han lasange åt mig och Lisa. Ni som inte visste det så gör Robin världens godaste lasange så vi var så nöjda så:)

Fy vad jag tycker att vissa domare är dömmer fel. På en av Mikaelas kritiklappar så stod det typ att "han håller sig inte inom mina ramar". Vadå det skiter väll vi i vad han tycker är fint eller ful på en staffe. Han ska ju dömma inom rasstandarden och inte inom sina egna. Det är så fel! Lika fel som att nästan alltid svarta hundar vinner. Man tittar väll på hur hunden rör sig och hur den är byggd och inte på färgen. Det finns så mycket fel som jag blir så irriterad på. Som sist när jag var i södertälje, alla staffar som placerade sig var svarta. Blir tokig!!!

Nej nu ska jag mysa med min pojke lite:)

Mikaela och jag i ringen med Cia och Chiwi


I ringen


Maja med Chita


Jag vid domarbåset:) Första gången Cia står så där fint:)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hallå där! Hoppas det går bra för dig första dagen i skolan nu :) Hah vilka bra bilder jag lyckades ta! :D Puss på dig <3

2009-08-24 @ 09:26:08
URL: http://bylouiise.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback