SoooL

Nu är det vår!!! Äntligen!!
Har precis varit ute på en promenad me vovvarna. Såå himla härligt väder. Man blir bara så glad. Satt på trappen en stund o bara njöt av solen i ansiktet. Nu känns det som om sommaren inte är långt bort:) Jag gillar´t starkt!!

Igår så va Karin här en stund. Jätte kul att träffa dig igen tjejen! Blir alldeles för sällan nu för tiden. Fick höra lite skvaller, det är alltid roligt:) Såå nu känns det bra i mitt hjärta av sten, hehe. Så konstigt bara att vissa människor aldrig växer upp. Men förvånad blev ja ju kanske inte...
Efter att hon åkt så bakade ja en tårta till Robin. Blev faktiskt sjukt god:) Åkte till salabacke o firade honom me vänner. Mysigt att bara träffas så där allihopa mitt i veckan. Diskuterade lite va som ska hända i helgen, men kom fram till samma sak som alltid:D dricka öl någonstans, haha. Kanske hos er, Joel o Rebecka, eftersom jag bara har varit hos er en gång=P. Sen åkte vi hem hit o installerade boxerkortet, så nu har ja alla kanaler!!! Jippi! Nu kan vi titta på arga snickaren utan att åka någonstans, det programmet är ju bara så bra. Robin o Johan försökte även koppla in ps3 igen... funkade inte. Sååå synd. Stackars dig Robin... haha

Idag har ja ingen aning om va ja ska sysselsätta mig me... Va ute iaf ska ja. Lisa pratade om någon söka-jobb-mässa i fyrishov som var idag som hon ville åka på. Får se, skulle ju va skönt me nytt jobb men men...

Ha en skööön dag!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback