Våååren är här!

Nu är våren här på riktigt för idag såg jag tranorna här hemma. Så konstiga fåglar, dom både ser o låter konstigt, haha. Jag tycker det är så fint att dom har samma partner hela livet. Är inte det kärlek så säg:)

Den här dagen har ja hunnit me mycket. Först så blev det en promenad på morgonen o sen kom Lisa upp o åt frukost me mig där vid åtta tiden. Sen åkte vi till stan o shoppade lite. Eller det va Lisa som skulle ha lite grejor men även ja hittade saker. Men fick nöja mig me en väska. Löning i morgon för mig:) Men jätte söt väska ja hitta, men såklart så snodde Lisa me sig den till London nu...hmm. Men ja skulle få nå fint därifrån ist:) Jag vill oxå till London!! Men ja hade inte råd eftersom det blir fjällen nästa helg. Men det ska bli så roligt det me:)
Efter vi varit ett ta på stan så mötte vi upp Johan o så gick vi o hälsade på lilla farfar på sjukhuset. Det var så jobbigt att se honom. Han kunde inte prata o det verkade som om han inte kände igen oss. Man vill ju känna sig stark inför honom men det gick inte. Tårarna bara rann. Men sen fick vi i honom lite o dricka o då piggnade han till lite. Efter en stund så frågade han vilka som va där o då berättade vi o då kände han igen oss. Då blev det gamla vanliga farfar, fast lite virrigare. Tycker så synd om honom att han ska behöva må  så dåligt. Det förtjänar ingen.
Sen var det bara hem o vända efter sjukhusbesöket för Loke o Cia skulle va vaccination. Cia var jätte duktig men Loke skrek som en stucken gris, haha. Han är så fjollig det va ju bara en liten spruta.

Igår kväll så blev det lite ändrade planer. Vi åkte till Ken´s pizza ist o köpte me oss varsin gigantisk pizza hem till Mikaela ist. Va jätte mysigt. Vilket lugnt o fint område det va. Allt såg nybyggt ut, så fräscht! Jätte fin lägenhet hade hon me. Jag blev sååå avundsjuk för hon har det ikea köket som jag vill ha!! Det där mörk, mörk bruna me luckor som man trycker på så öppnas dom. JAG VILL HA!! haha

Imorgon så jobbar jag, suck o stön. Hundarna ska vara hos Ingela då, Robins mamma. Hon ville testa hur det går eftersom dom ska vara där nästa vecka när vi är i fjällen. Hoppas det går bra för annars ska hon bara ha Cia o då får mamma ha Loke. Det blir inte populärt! För det är en tik som löper uppe hos mamma... Loke blir ju sååå kär:)

Nu vill ja att Robin kommer hem. Han slutar om en halv timme:) Ikväll så ska jag bara va. Inte göra nått vettigt. Mysa me Robin i soffan UTAN ATT NÅN AV OSS SOMNAR haha.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hur i helskotta fick du en så proffsig blogg?! haha! poff sa det bara! bloggbruden Elin :) vi ses imorn vettja! Puss på dig gumman <3

2009-03-27 @ 10:21:33
URL: http://svealollo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback