den 11 september 2009

Usch man har en lite olustig känsla i magen varje år när det är 11 september.... Fy kommer fortfarande ihåg vad jag gjorde just då när allt det hemska hände. Helt ofattbart. Finns så mycket hemska folk i världen.

Nyss så fick jag in min älskade lilla katt. Den lilla rackaren smet igår kväll, men strut på huvudet och allt. Var jätte orolig hela kvällen o natten. Fy vad hemskt om hon hade fastnat någonstans. I morse när jag var ute o ropade så hörde jag ett ynkligt litet svar i diken med så mycket brännässlor. Där satt hon o vägrade komma upp. Var bara att krypa ner o hämta henne o herregud vad tulig hon var. Säkert suttit där hela natten o varit rädd. Pluttan! Men fy vad det kliar på hela min kropp nu, hatar brännässlor!!!

Ja just ja i onsdags så var jag ju till Veronika o klippte och färgade mig:) Fick inte som jag ville... Tydligen så hade jag fyra olika färgr i mitt hår (hmm ovanligt) så hade jag velat gjort det jag velat så hade det blivit misslyckat. Men hon la i en brunfärg iaf så nu har jag bara 1 färg i håret, haha. Hon hann inte göra allt samma dag så jag får komma tillbaka snart o få det färdigt, så som jag vill ha det:) Men det är fint nu oxå:) Efter klippningen så åkte ja till Ikea o mötte upp Robins mamma. Vi satt typ o fikade i två timmar, haha. Tiden bara springer iväg när man pratar me henne. Iaf så hittade jag ett nytt sofföverdrag på fyndhörnan som jag införskaffade. Himla glad blev jag. Visst att det är fint me en vit soffa, så länge den får vara vit... Nu är den iaf svart:) blev riktigt fint. Köpte även nya kuddar. Kul me lite förändring!
Igår vare skola och jag klarade provet, woho! Men fy fasiken vilka tjocka böcker vi fick till nästa kurs. Blir till att ägna mina kvällar åt de böckerna så man hinner läsa igenom dem... KUL... not.

Nu ska jag fara hem till min morfar o äta lunch. Lisa o mamma är redan där o väntar.
Så tjingeling:)

Igår hade jag o Robin vårat typ första bråk. Fy vad dåligt jag mådde efteråt. Hatar att tjaffsa. Han mådde lika dåligt han så vi rädde upp det innan vi gick o la oss. FY aldrig mer igen!! 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback