Nu rullar det verkligen på!

Idag fick pappa ett samtal om att på måndag klockan 13.00 kommer de och tittar på våra provgropar till avlopp och vatten. Vilka gropar, jasså de som vi inte har grävt ännu haha. Nu blir det till att gräva några i helgen... Kan ju inte vara så svårt:) Haha. Tur att jag har en såndär händig karl som kan sånt där. Love ya!! Våran närmsta granne ringde även till pappa o sa att han fått ett brev om att han ska godkänna att vi bygger där, han hade även fått ett brev om att vi skulle gå med i vägföreningen. Här går det undan minnsan!! Me like!
Det ända jag går o tänker på nu är huset. Är så himla lycklig. Har redan bestämt hur det ska se ut t.o.m haha. Robin tycker att jag ska lägga min energi på liiite andra saker än på inredningen är lite tidigt än men jag kan inte låta bli att tänka på det...
Tänkte visa er lite hur det ska se ut:) Har ju inte ens lagt upp en bild på huset, fy skäms!


Här är fram sidan


Planlösningen:) Vi har ritat om det lite men blev inte så bra. Den vänsta ytterväggen ska flyttas ut mera och det stora fönstret ska flyttas efter lite. Men jag är så kär i det här huset! Kommer bli såååå sint!


Precis såhär vill vi ha köket. Svart och vitt. Var lite negativ i början för att jag vill ha överskåp men nu tycker jag att det här är så rätt! Vill ha svarta hyllor på högerväggen så man kan ställa alla glas där.


Vardagsrummet:) Ska ju inte se såhär ut men man ser på den här bilden att taket går upp i nock och jag tycker det är så fint. Köket/vardagsrummet kommer kännas stort och luftigt, nice:) Kaminen kommer stå på samma ställe tror vi...


De som har byggt de här badrummet i samma hus som vi ska ha har byggt in en bastu brevid duschen. Men jag vill hellre ha ett stort badkar:)

Nu har ni fått sett lite av våra planer:) Är så himla skoj att planera allt. Sovrummet ska gå i rött och svart har vi beslutat. Har hittat en skiiit snygg tapet som jag vill ha. ÅH vad jag vill att alla papper ska vara klara nu så vi kan kontakta husfirman igen!!!!!!

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa på middag. Var länge sedan man käka där nu. Älskar verkligen min mammas mat, hon är bäst! Jag har även plockat kantareller till henne idag. Fanns en liten baktanke där.... haha. Hon gör nämligen världens bästa kantarellsås, Mmmm! Imorgon ska vi fira Robins pappa på dagen och sedan blir det party hos Lollo på kvällsingen. Känner på mig att det kommer bli en kanon helg!

Puss på er!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback