26 januari

Åhh vad den här dagen går långsamt... bara för att man vill att det ska vara onsdag nu!

Pappa och jag var hos Sven i dag i Vattholma för att jag skulle prova min bössa som Sven håller på att göra om. Det är så att jag har tagit över farfars bössa och då ska Sven göra så att kolven passar mig. Snällt av han! Och snyggt blir det till skillnad från om pappa och jag skulle ha gjort det, haha. Nu är det bara bak kappan som ska dit och sedan är det bara att skjuta in bössan:) Nästa säsong ska jag minnsan fälla en älg me den!

Just nu försöker jag packa. Hatar att packa! Vet inte vad jag ska ta me mig riktigt. Man kommer ju shoppa loss en del där borta men lite kläder vill man ju ha med sig ned:)

Jag får bra hjälp me packningen...

Vid halv fem ska jag vara hos frisören. Det ska bli nice:) Robin har tid efter mig så båda kommer bli så uppfräschade såå:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback