Jaha jaha...

Idag är jag ledig och hade planer för hela dagen. Men vad händer... Lollo som jag skulle ha träffat på fm är sjuk och Lisa som jag skulle ha åkt till Thuns med på em ska jobba över och Ingela fick andra förhinder. ÅÅåå vad ska jag göra nu då! Fint väder är det ju så utomhus kan man ju spendera dagen iof. Skulle behöva åka och fixa en studentpresent till Ines me... Inte så lockande kanske då säkert hela uppsala ska göra det idag me... Funderar på att åka till Ittala outlet i örsundsbro, där har de mycket fint. Får se, får se.

Igår var en mysig dag! Först kom Mikaela hit och käkade middag me mig och sedan tog vi en tur i skogen med Cia och Cesar. Mycket bilder blev det! Sen vid nio på kvällen så åkte jag och Anna på en liten kvällspromenix i Wik. Jätte mysigt! Vi gick till Ropaberget och satte oss en stund. Helt vindstilla var det på vattnet. Jag tog jätte mycket fina bilder men har inte hunnit lägga upp dem ännu.

Nu ska jag käka frulle och läsa lite i instruktionsboken till kameran! (jag fattar inte hur man tar seriebilder me den!!)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback