Piss dag?!?

Har så jäklarns ont i höfterna idag. Vaggar typ fram när jag går. Foglossning eller vad?? Känns som om höfterna ska gå ur led typ. Sammandragningar har ja me i magen hela tiden. Nu får ja sota för att jag inte tagit det lungt me flytten och städ känns det som... Ååå jag som ska jobba halv 3. Fyyy! Funderar starkt på att ringa och sjukanmäla mig men sist då ja gjorde det, då jag hade ont i ryggen, drog de 1100:- i karensdag. Är det värt det lixom?? Men som min barnmorska sa, Hur ofta är man gravid då?? Man måste unna sig att ta det lite lungt me. Får se ska nog ringa och råd fråga me jobbe iaf...

En positiv sak som jag kom på! Nu är vi nere på två siffrigt!!!! Yeeah! 98 dagar kvar!
Känns som om snart har vi den lilla här, om det ska gå i den här takten så...
När man har såhär ont och verkligen LIDER så är det inge skoj eller mysigt att vara gravid längre. Såå låt tiden gå ännu fortare så han kommer ut snart!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Usch hoppas att det onda ger med sig. Kan säkert vara lite foglossning du känner av.



Grattis till tvåsiffrigt!!

2010-11-30 @ 16:13:49
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Ida

ajaj, låter inget vidare det där. för mig är det "bara" 232 dagar kvar till BF.. yaaj. hoppas du känner dig bättre i höfterna snart!

Kram

2010-11-30 @ 18:23:12
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Inte farligt men jobbigt kan det kännas. Jag har nästan likadana symtom. Den är ryggen som bråkar och sammandragningarna. Kram på dig och krya på kroppen.

2010-11-30 @ 22:37:34
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Anna

Grattis till tvåsiffrigt, härligt :) Ta det lugnt nu med fogarna, inte kul och få för ont.... En tanke till att inte förlora så mycket pengar är att kanske ta en halv karensdag.



Ta hand om din kropp / Anna

2010-12-01 @ 09:06:06
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com
Postat av: Elin

Svarar på ditt inlägg här. :) Jaa det brukar vara rätt blandade känslor. Med all rätt, det är en stooor grej som händer er nu! :) Haha ja, jag fattar inte vart tiden har tagit vägen, hon blir så stor ju! Känns som igår jag gick med mage och krämpor själv. :P

Med mig är det fint! Just nu pluggar jag på komvux, väntar på svar från en utbildning som börjar i jan, så får vi se. :) Nej jag har typ ingen kontakt med någon tyvärr, de flesta försvann när man fick barn. ^^

Kul att du är beräknad så nära Emilia, hon föddes den 10e mars. :) Verkar som att mars är den överlägsna månaden att få barn. Hehe. Isabells dotter föddes den 9e mars, vi låg inne samtidigt t.o.m, lite kul! :P

Hur mår du annars då? Förutom foglossningen då, stackare. :/



Kram! Elin

2010-12-01 @ 13:01:44
URL: http://intesomallaandrabarn.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback