Christmas feelings:)

Vet ni vad jag kom på!?! Den här jul kommer jag för första gången få plats med en julgran inomhus, yyeah! Får två år sedan när Robin fortfarande hade kvar sin lägenhet i salabacke så fick jag pynta med en gran där men det var ju inte samma sak lixom... Nu kommer jag få ha en där vi bor tillsammans! Myysigt. Jag längtar så till jul faktiskt:) Tuuur at advent är tidigt i år, hehe. Den infaller redan 28 november (på pappas födelsedag). Kul att få julpynta i en helt ny lägenhet, läängtar! Hoppas det blir en vit jul:)



Idag är det jobb mellan 14.30-21 som står på schemat och sedan även heeela helgen. Fast då är det dagpass iaf så det är skönt. Bra med lite helg ob:)

Idag gick vi in i vecka 16 ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback