En onsdag

Idag när jag kikade på telefonen efter jobb-passet så hade jag fått ett sött sms av Lisa. Igår klockan 13:52 kom lilla Sixten till världen! Så himla roligt. Jag var in på webbisar nyss för att kika efter nån bild på lillen men det var inte uppdaterat sedan 5 september:( Ska kika in senare igen!
Sött namn förresten, Sixten:)

Sitter just nu och degar i soffan och tittar på nå partiledardepatt på 2:an... Skit tråkigt men jag orkar inte byta... De röda bråkar hela tiden på de blåa för att de inte skött sig denna valperioden och de blåa bråkar emot. Varför ska man hålla på och debattera?? Vi vet ju att de tycker olika menar ja och det är ju bra att det finns olika partier med olika åsikter så man får flera valmöjligheter, men varför tjaffsa! Snart är detta över...

Imorgon är man ledig då:) såå skönt! Ska nog ut på en shoppingrunda tror jag. Tycker jag kan unna mig det, hehe. Nu blire lite pyssel här hemma, är så pyssel sugen:)

Guu vad jag tycker om Volbeats nya låt Fallen. As bra!
Den går på repeat här hemma vill ja lova!
 (fråga mig om en vecka om jag tycker lika mycket om den då, haha)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback